close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מעשנת בשר ביתית רלוונטית במיוחד בימי הקורונה

מערכת שורשיא סיוון, תשפ03/06/2020

בימים של יותר בישול ביתי- מעשנת בשר ביתית יכולה להעשיר מאוד את החוויה הבישולית שלכם...

תגיות:
בימים שבהם אנחנו מבלים יותר זמן בבית, וגם המסעדות עדיין לא פתוחות, אנחנו זוכים לתרגל כמה מתכונים חדשים ולהתנסות בשלל טכניקות הכנה ובישול. חובבי הבשר יכולים לשדרג גם את החוויה הקולינארית המועדפת עליהם, עם מעשנה ביתית שתאפשר להם ליהנות ממנה שעונה על ההגדרה "מעדן" (ואולי אפילו מגדירה אותה מחדש).

מעשנת ביתית קטנה עושה את העבודה
באופן כללי, עישון בשר הוא בישול שונה מזה שאתם בוודאי מכירים, ובמקום לחמם את הבשר ישירות מעל האש, תוכלו לבשל אותו דרך העשן. בצד אחד של המעשנת נמצאים שבבי העץ הבוערים, ובצדה האחר
– ממנו נפלט העשן – נציב את הבשר המועדף עלינו. בשלב הזה כדאי להדגיש שישנם שלל סוגי בשר על האש שיכולים להתאים למעשנת בשר, והיא גם תשדרג אותם באופן ניכר. מסינטה או אנטריקוט ועד חזה בקר ואפילו דגים וירקות, בדיוק כמו שאתם אוהבים.

מעשנת בשר משפרת את טעמו של הבשר
גם אם אתם מכורים לבשרים המפנקים על גריל הפחמים או בתנור הביתי, מעשנת בשר ביתית עומדת לחשוף בפניכם טעמים חדשים, איכותיים ובלתי רגילים. המרקם המושלם והנתח העסיסי מתקבלים בתהליך בישול פשוט למדי, דרך מעשנת שמספקת לכם שליטה מוחלטת על הטמפטורה האידאלית מבחינתכם. היכולת שלה להגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד רק תורמת לטעמו המשובח של הבשר, וזה נכון – כאמור – לכל סוג בשר שיעלה בדעתכם. עם תפעול פשוט כל כך, מלאכת הבישול מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

נהנים ממעדנים מושלמים – גם בבית
אז נכון, למסעדה המפנקת יש יתרונות משלה וישנם בוודאי מקומות שבהם תוכלו ליהנות ממנת בשר מעושן שתפתיע אתכם בטעמים נהדרים, אבל גם בזמן שאתם בבית אתם יכולים לעשן בשר ולהפתיע את כל בני המשפחה. מעשנת בשר ביתית היא פתרון נהדר לתקופות שבהם אתם ממילא מבלים קצת יותר בבית, והיא תמשיך לשרת אתכם נאמנה גם כשנחזור לשגרה מלאה. תוכלו לארח את החברים לארוחת ערב דשנה במיוחד, לשדרג את המנגל הקלאסי של אירועי יום העצמאות ולהכין לעצמכם את המנות שאתם אוהבים יותר מכל, גם בלי שף צמוד.

בשר מעושן מכינים במעשנת הבשר האיכותית ובטכנולוגיה מתקדמת של חברת Traeger Grills המומחים בייצור ושיווק של מעשנת בשר, שבבי עץ לעישון מזנים שונים וניחוחות שונים ואפילו כלים למנגל ואביזרים לעל האש. אם אתם מעוניינים להתייעץ, לקבל פרטים נוספים ומידע, אתם מוזמנים ליצרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר האינטרנט הרשמי של חברת טרייגר גריל בכתובת: https://www.traegergrills.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה